Aanleiding tot contact
Aan het klanttevredenheidsonderzoek in 2022 hebben 339 respondenten meegewerkt. Bijna de helft (43%) van de klanten was al bekend bij de organisatie. Daarnaast kwamen ze vaak bij ons terecht via een verwijzing door o.a. de huisarts (19%) of iemand uit de omgeving (19%). Ook de website (9%), social media (4%) en een bezoek aan het wijkcentrum (6%) speelden een rol bij de toeleiding.
Mate van tevredenheid
Over het algemeen zijn de klanten, die hebben deelgenomen aan het onderzoek, tevreden over de dienstverlening. De waardering ligt met een 8,2 hoger dan in 2021, toen was dit 7,8. Daarnaast zien we dat de dienstverlening effect heeft op de persoonlijke beleving van welzijn. Voor het traject was het gemiddelde cijfer 5,7 en na 7,8. Klanten zijn meer dan tevreden over de geboden hulp en ondersteuning, het contact bij tussentijdse vragen en voelde zich begrepen door de medewerker.
